Novi Sad
07.02.2011.
08:47 > 08:41
Nakon vesti da su se u Sremskim Karlovcima pojavili "šinteri privatnici", Radiju 021 su se javili građani koji sumnjaju da hvatanje pasa plaća lokalna samouprava, koja ove navode demantuje.
  • Aleksandar

    23.02.2011 14:48
    Alo ljudi...
    Kao prvo, svaki pas, kao i covek, je bice za sebe. Ne mozemo na osnovu toga sto je jedan, dva ili vise pasa, nekada i negde ujelo neko dete sve da ih pobijemo! Ajde onda da pobijemo i sve ljude zato sto je negde,neko, nekoga ubio, silovao i sl. Kao PRAVI (moram da naglasim) Karlovcanin (a ne neki dodjos, koji se doselio ovamo tokom 90-tih) moram da podrzim NemaDZu, jer u Karlovcima je svaka akcija suvisna a svaki projekat apsolutno nepotreban. I zivotinje imaju osecanja i inteligenciju, tako da se ne trebaju zlostavljati i fizicki maltretirati. Iskreno ljudi, gadite mi se!!
  • nemanDZa

    23.02.2011 13:05
    kritike i samo kritike a niko nista ne radi
    Kao prvo moram napomenuti da prepucavanjem se ne stize nigde, kad god se pojavi problem u Sr. Karlovcima obavezno se upiru prsti umesto da se isti ti prsti nadju na potiljku pa da se ljudi malo pocesu i zajednicki dodju do resenja... Lola hvata lutalice i posto vec dobija 500 dinara po psu, ide toliko daleko da uzima pse i iz dvorista ljudima kao sto je kod mene bio slucaj - citaj LOLA KRADE PSE, tako da me niko nece ubediti u suprotno!!! a vi gospodje mame, bolje da pomognete ovoj inicijativi ako se vec toliko bojite za svoju decu nego sto pusite cigrete i pijete kafe po ceo dan i besposlene laprdate o drugim ljudima koji se zaista i trude da nesto u ovim ucmalim Sremskim Karlovcima promene. Karlovcani i karlovcanke samo kritikujete i na to ste uvek spremni a kada neko i krene nesto da radi u stanju ste glavu da mu skinete sa ramena umesto da mu pomognete i uvek ste najpametniji i najglasniji a ne vidim da iko ista radi... Kritikujete svoje prve komsije, ljude koje znate citav zivot umesto da zajednicki svi radimo na resavanju problema...
    i za kraj - sram vas bilo!!!
  • Ja

    11.02.2011 19:25
    Jelisaveti
    Kad sve znaš,ajd povedi tv ekipe i sve zainteresovane do Loline kuće pa pokaži sve uživo za šta tvrdiš. Znaš Lolu,znaš gde stanuje,znaš gde drži pse,znaš sve što niko nezna pa pokaži i dokaži sve na delu. Pokaži i dokaži svoju humanost i to tvoje dvorište puno životinja.Svi sa nestrpljenjem očekujemno da upoznamo Lolu i tebe.
  • Jelisaveta

    10.02.2011 20:26
    lutalica
    Ma da kako pogodi covece, skupljam pare preko humanitarnog fonda i naravno da dizem sebi rejting ipak ....i skupljam pse sa ulice dvoriste mi je puno a da ne lovi nisam sigurna jer neke pse koje sam htela da sklonim sa ulice vise ne vidim....
  • Jelisaveta

    10.02.2011 20:22
    mama
    Draga mama mozda je jedan od tih pasa sa Dunava i vas a mozda od nekog vaseg rodjaka pa sto da ne, pusticemo ih na ulicu pa neka se snalaze a, da, pa naravno da pijem kaficu i da smisljam kako da dodjem do parica preko drustva,vidis ima ipak tu nekog ko razmislja..... eto jadna nemam posao pa mi trebaju pare....
  • Dodekaedar

    08.02.2011 13:23
    Još nešto. Za decu je daleko veća opasnost od motornog saobraćaja. Hoćemo li se dragi roditelji i toga rešiti? M?
  • Dodekaedar

    08.02.2011 13:21
    Aj što kere ujedaju, al' što ljudi em laju em ujedaju i još ih ima mnogo više nego kerova... Ko će takvih da nas oslobodi?
  • pile

    08.02.2011 11:06
    @Piplfoks
    osigledno nemas decu, pa tako i mozes pricas... zasto praviti traume deci kad neke lutalice treba da laju. da ne govorim o mogucnosti da neki lutalica ujede dete ili roditelja - sta ako ih ima vise? koga ces da sutnes? u takvim situacijama pomaze pistolj i noz i motka, ako imas, naravno.

    slazem se da pse lutalice treba skloniti sa ulica, ali i sa time da sami psi nisu za to krivi, vec ljudi koji ih pustaju. osvrnuo bih se na cinjenicu da NIKO od vajnih ljubitelja pasa ne ide sa lopaticom okolo i skuplja izmet svog ljubimca, niti jedan pas nosi brnjicu, sto bi po zakonu moralo da bude slucaj. osvrnuo bih se i na stoku koja pusta svoje pse iz dvorista ili ih pustaju da trckaju po tudjim dvoristima.
  • Piplfoks

    08.02.2011 07:57
    Slažem se da postoji problem sa psima na ulici i da se to MORA rešiti, ali sam takođe zapanjen kolike su ljudi pi*kice. Ispadne da deca listom umiru od ujeda pasa, groznih beštija zaraženih besnilom koje lutaju našim gradom u čoporima od po stotinu. Ajde da je neko i ujeden (a da ne odjuri odmah da tuži Čistoću) pa da se i okrene i šutne kera u guzicu, razumem ja to, ali "brižni roditelji" koji se ovde zgražaju i prave histeriju pod maskom brige o deci mi se gade.
  • Seva

    07.02.2011 21:32
    :)
    Nemam ja nista protiv dece, imam i mladju sestru i sve ja to razumem, ali jos uvek mi je nepojmljivo da neko zeli bolnu i mucnu smrt zivom bicu zbog ugriza. Nije mi niko pojeo mozak, ali mnogo mi je zao zivotinja, koje realno, ni krive ni duzne stradaju na veoma bolan i nepravedan nacin.
    Slazem se da se problem lutalica mora resiti, i nemam nista protiv bezbolne eutanazije, ali ovde se prica o motkama i deterdzentu.
    Ako vi ne shvatate u cemu je ovde problem, onda vam ja, a ni niko drugi ne mogu pomoci.
  • Insomnia

    07.02.2011 20:41
    Treba da se resi nastajanje lutalica
    Koren problema je da psi nisu kastrirani, znaci da stalno nastaju nove lutalice. Dok se ne promeni nacin drzanja ljubimca, nece se menjati ni situacija sa lutalicama. Ljubav prema zivotinjama znaci i da se ne stvaraju psi koji zive od otpada i lutaju po gradu. U razvijenijim zemljama se kontrolise uzgoj psa i nedozvoljava se da nastaju lutalice, bas iz zastite i ljubavi prema tim zivotinjama.
    U Kalovcima je u nekim delovima nocna buka od pasa nepodnosljiva i ne daje mir za odmor. A gradjani imaju pravo da se preko noci odmore.
  • zaprepašćena

    07.02.2011 20:10
    sevo imaš li pameti i srca
    Zgrožena sam prethodnim komentarom.Zar neko normalan može da napiše tako nešto,očito Vas nije ugrizao pas,ali vam je neko pojeo mozak.Sigurna sam da nemate i nevolite decu ni na slici da vidite. Dečije suze i bol eto nekom služe kao poslastica. Stidite se.
  • Seva

    07.02.2011 17:36
    Kako ste bezdusni
    Majko moja, sta vi pisete.... Kako moze da vam ne bude zao zivotinje, ili zivog bica koja umire u mukama? Kako ste nehumani. Mozes misliti ugrizao pas dete. Jel bio negde neki slucaj gde je pas uradio nesto vise od ugriza? Jel ubio nekog mozda? Pa ne treba zbog toga da mu ubrizgaju deterdzent u pluca i da pati ili da ga prebiju motkom.
  • Olja,Sonja,Marica

    07.02.2011 15:27
    Nisu krivi psi
    Te pse nisu pustili vlasnici iz Karlovaca.To su psi koje donesu ljudi iz okolnih mesta koji subotom dodju na pijacu.Pasa lutalica ima naj vise s jeseni kada vikendasi koji su u Karlovcima cele godine odlaze kucama a pse puste da se sami snalaze.

    Jelisaveta razumemo da hocete da pomognete.Udomite ih,odnesite ih kuci,platite Loli da ih drzi u dvoristu i da ih hrani.Radite sta god znate ali SKLONITE IH SA ULICE.
  • srdjan

    07.02.2011 15:21
    a gde je moj komentar? Moderatoru, nemoj me terati da se podpisujem sa drugim imenom, ako već na ovo moje imaš alergiju i po difoltu mi ne objavljuješ komentare
  • Lutalica

    07.02.2011 14:58
    besplatan marketing zarad privatnog humanitarnog f
    Doticna Jelisaveta Filipovic okolo sakuplja novac za neki humaniratni fond, a sebi podize marketing podbadanjem na sajtu 021. Pse je od Lole preuzimala Cistoca iz Novog Sada, a ne Opstina Sr. Karlovci(pouzdani izvor). Kada je Jelisaveta toliko humana, zasto ne proseta po Sr. Karlovcima i udomi nekog psa sa ulice? Okomila se na Lolu koji kao sto mozete iz prethodnog komentara videti ne skuplja pse jer u coporima setaju po mestu, a deca po ovom lepom vremenu ne smeju ni da prosetaju jer su nehumani vlasnici pasa na ulicu izbacili svoje kucne ljubimce.
  • MAMA

    07.02.2011 13:49
    Jelisaveta,crna Jelisaveta...
    Šetnja ka Dunavu u Sremskim Karlovcima juče u podne pretvorila se u horor. Od pruge ka restoranu 15-20 pasa lutalica terorišu i napadaju svakog ko krene u tom pravcu. Za to vreme Jelisaveta uz kaficu smišlja kako da lako dođe do para preko udruženja za zaštitu životinja.Ona javno i skuplja novac za napuštene životinje. Briga je što naša deca vrište,beže i plaču od napuštenih pasa u svim ulicama Karlovaca.Šta reći osim LOLO POMAGAJ.
  • Luna

    07.02.2011 12:59
    @Nada
    Meni više smetaju komšije iznad mene, koji nemaju obzira za druge, pa prave buku popodne, da se čovek ne može odmoriti, a da ne kažem šta su uradili od hodnika, smeća na sve strane, prljavština..znači ljudi su ipak skrnaviji, naravno čast izuzecima..da se neko slučajno ne uvredi..
  • Zabrinuta

    07.02.2011 12:09
    Šta raditi sa psima lutalicama oko osnovne škole u Futogu? Kome prijaviti jer komunalce baš briga za to? I svaki dan treba da strahujem kad decu vodim u školu, i pitam se koji iz čopora će prvi da napadne!!! Sramota je da psi imaju veća prava od dece!!!!!!!
  • lala

    07.02.2011 12:02
    nek taj sinter dodje i na telep da ga malo ocisti od džukela,nemogu dete izvesti napolje
  • lala

    07.02.2011 11:10
    +
    Tu akciju bi trebalo prosiriti na ceo grad, lako je braniti prava lutalica iz fotelje..neka gospoda iz tzv.,,arke,, prosetaju dupeta i pobrinu se za te pse lutalice.
  • Karlovčanin

    07.02.2011 11:09
    Kere nestaju tamo gde im je i mesto. kad vaše dete bude ujeo jedna od tih "ljupkih i umilnih" lutalica, znaćete šta vam je činiti. Ne budite toliki cinici pa da govorite kako jedan lutalica nije vredan dečije suze....
  • 07.02.2011 09:55
    Jelisaveta nedaj se
    Lola i dalje radi,nosi sajle i neke kuke i motike.Svaki dan je na i po centru Karlovaca.Gosp.Duvnjak ga verovatno ne vidi iz kancelarije.Lola je tu pa tu.Ko ga placa,zna se .Ugovor ? Hahahaaha aj mante se ugovora.Ipak je ovo pitanje za policiju .
  • Nada

    07.02.2011 08:53
    Sta je sa osobama koje su psi lutalice ujeli
    Zato je potrebna saglasnost svih stanara zgrade iz razloga sto poznaju osobu koja zeli da drzi psa.Imamo inicijativu za prikupljanje potpisa za izmenu odluke a zasto ako su ljubitelji pasa nisu prvo pokrenuli inicijativu za prihvatilista za pse lutalice i inicijativu za uvodjenje kesica za ukljanjanje pseceg izmeta sa zaelene povrsine gde svoje ljubimce vode da obave .... Ceo grad nam je pun pseceg izmeta i pasa lutalica koji nocu laju i zavijaju da ne mozete da imate mir za odmor od previse problema kojina soktuzuju .

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna